レノボがタブレットのサービス窓口をNECパーソナルコンピュータに移管Lenovo is transferred to the NEC PC the services of the tablet

0
1651

レノボは2014年5月14日、自社のレノボ・スマートセンター内に置いていたAndroidタブレットのサービス・修理窓口を、NECパーソナルコンピュータ内に移管することを発表した。

2014年5月以降に発表するレノボのAndroid OS搭載タブレットはNECパーソナルコンピュータ群馬事業所内に新設する「レノボ・サポート タブレット窓口」で対応する。

サービス窓口をNECが担当することで、修理品質の向上や納期改善を目指す。

レノボ
NECパーソナルコンピュータMay 14, 2014, Lenovo has announced that it will transfer to NEC personal computer, the service and repair of Android tablet that was put to Lenovo Customer Support Center within the company.

Android OS tablet equipped with Lenovo, which announced in May since 2014 corresponds to the new NEC personal computer Gunma workplace in “Lenovo tablet Support Service”.

By NEC is responsible for service representative, with the aim of improving delivery times and improve quality of repair.

Lenovo
NEC Personal Computer